CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 9, 2011

BUKAN JIWANG BUKAN SIYEZ~~

Assalamualaikum n salam sejahter serta salam 1 Malaysia..
hahaha..semangatnye.. :P
di cni saya akan menyampaikan 1 luahan perasaan yang berkaitan ngan diri saya ini..
suda ramai yang bertanya kepada saya apakah status saya sekarang..Perlukah saya memberitahu kepada khalayak umum bahawasanya saya ini seorang yang JANDA??OPS!!!!Hei!!im not JANDA LAA...kawen pon belom,camne ley jadi janda nie??MUSYKIL!!@_@

Erm..ok la..for those yang nak sangat taw apakah status saya sekarang,sila klk info kat my fb..eheks..xdela..kat fb tu semuanya mengarut..saya tulis tu sume mengarut..yela,x kan nak tulis semua sal diri kita kan..janganla terlalu expose diri kita.xde faedah pon..mengaibkan diri sendiri adela..

So,my status here adalah...hahaha..saspen jew..sengal2 gituu...ermm...saya ni SINGLE LAA..NOBODY~~OHHH!!!IS IT TRUE?? OF COURSE YAA!!! (~_^)

For uolzz punye information,saya ni baru genap sebulan memutuskan silaturrahim ngan my ex saya..kalau kitorang still couple skang,maybe da 6 bulan la..tapi nak wat camne kan,jodoh saya x panjang ngan da..dia ada orang len yang lbey baik dari saya..susah nak terima sebenarnya..sebab diala orang yang paling saya sayang for a month ago..saya xde orang len nak saya sayang selan dari dia..samapa aty kan dia wat saya camni..eh,emo lak..ermmm..xpela,kalau da xde jodoh tu kita patut terima kan..apela saya ni..:)

arini saya nak share yang even kite xde pape da ngan ex kite,janganla kite membenci dia..dia pernah wat idop kita bahagia satu masa dulu..buang semua yang keruh,amik yang jernih..buang semua yang x elok,kenangkan kenangan mans ngan dia sahaja..
TAPI...nape saya still x ley terima dia??nape saya still marahkan dia?saya x nak membenci da,tapi,ati saya sakit sangat..pedih ati saya susah nak hilang..dia pergi mase saya betul2 sayangkan dia..mase saya betul2 berharap pada dia..alasan dia,LEPASKAN SAYA PERGI THEN SAYA AKAN JUMPA YANG LEBIH BAIK DARI DIA..n skang da berbahagia ngn pompuan len..ITS NOT FAIR DEAR!!
ARRGHHHH!!!

xpelaa..saya akan try supaya jad lebih baik..then akan jumpa ngan orang yang lebih baik dari dia..saya akan cuba pk ositif..insyaallah..:)
doakan saya..

No comments:

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..