CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 19, 2012

REPOST: Jualan dress secara langsung!!! Turun Harga!!

Salam sayang..Salam satu Malaysia!!

Ke hadapan Ramadhan yang bakal menjelang jam 7 petang esok,maka aku dengan ini merasmikan penjualan dress-dress aku yang aku beli tapi pakai cuma sekali dua disebabkan oleh ketidak puasan semasa aku memakainya..Juga disebabkan oleh certain orang yang tak bagi aku pakai baju tersebut.. 
Yela..badan da memuncak naik sejak duduk rumah aje..Macam da tak sesuai dengan diri aku..iskk sadis..
Kebanyakan baju t-shirt,jeans,kemeja,tudung yang aku tak muat da aku sedekahkan kat orang-orang..Tapi,untuk dress-dress ini,aku sayang sikit nak sedekah..Mau jual je..haha..kejam kan.. *_*


Dress dalam pic pertama ni aku beli RM70.. Tapi, aku jual kat sini murah sikitla. RM50 RM40
1) Dress Harimau Bintang
     Labuh sampai buku lali
     Tinggi : 155-160
     Kain sedap pakai

                                 Bahagian depan                                             Bahagian Belakang


   
                              Ada cardigan pendek (depan)                               (Belakang)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

2) Dress princess. Yang ni aku beli time nak dinner dulu,tapi tak pakai. Means tak pernah pakaila.
      Harga aku jual RM30 RM25 je
      Labuh sampai atas lutut.
      Size 38-40
      Warna silver

       (Depan)                                                         ( Depan,jarak dekat)



       ( Belakang) ada belt
...............................................................................................................................................................

3) Dress ni aku beli online. Tak pernah pakai jugak. Cantik.
    Aku beli dulu RM50. Ni aku jual RM 40 RM30
    Labuh paras lutut
    Size 38-40
    Belt boleh bukak


     
                            (Depan)                                                          (Belakang)


....................................................................................................................................................................


4) Dress ni pon aku beli online. Sama macam nombor dress nombor 3 tu.
    Harga aku beli dulu RM70. Ni aku jual RM50 RM35
    Ada lining kat dalam.Sedap pakai.
    Saiz 38
    Labuh paras lutut
Boleh pakai dengan inner / cardigan.
Sweet!!

...............................................................................................................................................................

5) The last dress ni juga aku beli online same dengan dress no 3 and 4 tu. 
    Harga ni pon aku jual RM50 RM35
    Labuh sampai lutut.
    Size 38
    Warna hitam pekat.
    Juga boleh pakai dengan inner / cardi.

 
 ( Depan )

 ( Belakang )

..................................................................................................................................................................


Kepada sesiapa yang berminat boleh emel kan kat aku atau pm FACEBOOK aku okay :)
laiyin_5606@yahoo.com

PS: Harga boleh nego lagi. Takde hal..ohh..nak bagitau.. Itu harga include postage da tau..Abes muraaahhh..ehekss..Silalah beli ye.. For serious buyer only :)

No comments:

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..