CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 19, 2012

Cabutan Bertuah Saya.Kau ada?

Hye semua..da nak masuk Ramadhan kali keempat da sejak aku berblog ni..Haaa..Muda tak aku?kahkah..
Jadinya,bila nak Ramadhan semua pakat nak jadi baik..Eh tak,memang kita semua ni baik pon sebenarnya.Setan tu je yang menjahanamkan kita.Nampak kita jadi tak baik..Mari menyalahkan setan..setan durjana!!

ok da..pasal cabutan bertuah ni..aku tengok-tengok gambar kat folder-folder dalam laptop tadi..Lepas tu ada satu folder masa aku tengah dinner untuk last aku belajar dulu. eceh..kira macam bulan 12/2011 laa.Takdela dulu sangat.Baru je lagi..

Time dinner ni aku kena berlakon,HEROIN beb!!!HEROINN!!! saje nak besarkan tulisan..Bagi Izara Aisyah terbeliak..Bagi Lisa Surihani jatuh saham..Kahkah..Aku berlakon cerita Ketika Cinta Bertasbih versi Malaysia..wallaweh!.superbb punya lakonan..Biasalah kan,aku ni budak teater..Tak sia-sia kokurikulum teater aku dapat A..Haruslah lakonan mantap!.Siap bersujud atas sejadah lagi..Kau ada??


Blur nak mampos,tapi nak tunjuk jugak aku tengah bermadu kasih dalam lakonan tu.
Konon-konon jadi Ana Althofunissa' (susah namenye)


Ceritanya bukan pasal berlakon,tapi pasal cabutan bertuah. Seumur hidop aku,aku tak pernah bertuah dapat cabutan bertuah tu..Tapi,untuk kali ke 22 tahun aku hidop.. Malam itu,ye malam itu namaku telah disebut-sebut,telah dijulang-julang..Ok aku tipu giler..Mana ada cabutan bertuah sebut nama kan  =,=
Cuma sebut nombor,aku rasa macam di awang-awangan bila nombor aku disebut tu..wallawehh...

Melompat seketika bila nombor disebut,ingat nak berlari je amik hadiah tu,tapi mestilah control macho kan..camera flash berdesup-desup..kahkah..cover-cover macho..yeaayy!!first time dapat cabutan bertuah!!! haruslah kembang semangkuk kan..

Haa..ko nampak muke eksaited aku?
Dapat bantal je pon..
ahh!!first time weh!
=,=

tak sah kalau tak amik gambar dalam ladies kan.
bajett ayussss...
ps: korang perhatikan budak baju merah ni ye.

kat tempat makan juga harus bergambar.
ps: perhatikan lagi budak baju merah ni..


Over tak aku cerita pasal cabutan bertuah aku?haa..gila kau tak over..da perhatikan budak baju merah tu da?
Ok,untuk makluman peribadi,kehkehkeh..sebelum aku dapat cabutan bertuah tu,aku da berjanji dengan dia,kalau aku dapat hadiah,aku bagi dia..Sebab??Motipp??Sebab musababnya aku yakin yang aku takkan dapat cabutan bertuah!! AKU YAKIN!! malangnya,aku dapat malam tu..Dan hadiah tu...iskk iskk..aku hadiahkan kepada si budak baju merah tu..huwaaa.... :(
Tapi takpelah..

JANJI DITEPATI!


1 comment:

huahua said...

http://peaceder.blogspot.com/.. it is nice

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..