CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mari menjana pendapatan!

FOLLOW ME? CLICK ON JOIN THIS SITE BELOW.

Wednesday, April 20, 2011

cinta giler!!

ecece..lame da FY x post ayat2 cinta nih..di tengah2 kesyahduan,ujan  rintik2 ni..ati ini juga bergelora nak bercinta..tapi xde siapa yang tau..wah3..ayat x ley bla..hahaha..

FY xde mood sangat skang ni..FY ase so lonely..iskk...burok la ayat tu..ermm..cume ase xde siapa jew nak berkongsi kasih,nak luah perasaan,uhuks:(

xpelaa..yang penting study dulu kan..FY pon x lame da nak final..x yah la pk lagi semua tu..cakap senangla!!heee:P

ermm..FY x ley bagi komitmen lagi kat sape2 skang.,memang ade yang menanti,menunggu,tapi FY x nak lagi..FY bukan nak bercinta semata2 nak hilangkan sunyi je,bukan semata2 nak enjoy..cukupla zaman2 jahiliah dulu..FY x jumpa lagi lelaki yang betol2 sesuai..:)

FY jiwang!!geli jew!!..hahahha...ok la..nak study daa..doakan FY eyh..papai..

PS::TERIMA KASIH SEBAB SUDI MUNTAH!

No comments:

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..