CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 17, 2011

AKU MINTA MAAF~

Salam..selamat berhujung minggu..selamat hari ahad..hope semuanya sihat,gembira sentiasa and juga sentiasa di bawah rahmat Allah SWT..Sempena nisfu syaaban ni,aku nak la mintak maaf ngan korang semua if aku ada buat salah ngan korang,terasa ati secara sedar ataupon luar sedar..Aku nak mintak maaf sangat2 ye..Aku ni insan yang hina,insan yang kerdil,dan disebabkan itulah aku x lari dari buat kesalahan..Aku mintak maaf sekali lagi..

Hmm..mulai entry kali ini,aku nak tukar balik penggunaan nama aku dari FY kepada AKU..Aku buat semua ni sebab nak orang yang tegur aku dulu berpuas ati dengan penggunaan macam ni..Iye,aku ikut cakap kau,aku malas nak cari gaduh ngan kau..Aku mintak maaf ye ngan kau kalau kau x puas ati ngan aku selama ni..Cukup kisah ni sampai sini,aku xnak ada pape da kisah antara kita..Aku mintak maaf ngan kau once again.

Minggu ini terlalu banyak dugaan untukku..Terlalu banyak dosa yang aku lakukan,telalu sedikit pahala yang aku buat..Kalau nak diikutkan,sebelum keluar result sem yang baru2 ini..Boleh dikatakan,setiap pagi lepas mandi,aku buat solat dhuha,mathurat setiap hari selepas subuh and asar..Tapi..lepas dapat result,aku terus leka,terus enak dibuai mimpi selepas subuh,terus menyibukkan diri selepas asar,dhuha ditinggalkan..Ntah kenapa?aku sendiri tiada jawapan..Dan disebabkan hal2 tersebut,aku didatangi telalu banyak dugaan dan cubaan,aku menganggap ini semua cara dari Allah SWT supaya aku tidak leka,tidak lupa dan terus meninggalkan NYA..Aku insafi diri ini..Ampunkan aku Ya Tuhan..

Aku harap dengan dugaan2 sebegini,aku akan terus cekal menghadapi musibah,dugaan,serta cubaan..Insyallah..

4 comments:

Pendamba Mawar said...

kadang2 kegembiraan juga melekakan kita..:).. segalan dugan dan cabaran mendatang tu hadapi la dengan senyuman..insyaallah..fara dapat hadapinya..:)

msredcheesecake said...

cik farra,
setiap dugaan yang kita berjaya hadapi dengan baik mendekat lagi diri kita pada tuhan....


jemput join yea, tq

http://msredcheesecake.blogspot.com/2011/07/segmen-msred-my-favorite-photo-and-why.html

farra said...

ermm..thanks korang..:)

KyêrulL said...

setiap kita sering melakukan khilaf.. selagi masih ada nyawa dikandung badan, selagi tu kita masih mampu berubah, jadikan ini sebagai pengajaran untuk teladan dimasa hadapan :)

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..