CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 6, 2011

AKU SEMAKIN BERLAGAK DEMAND..~KAKAK KAWASAN~

ini acara wajib setiap sem..
aku si rambut kuning.


Phhewww..tak sabar rasanya nak tunggu bukak sem ni,..Aku cuti lama bro..empat bulan aku jadi pekerja,jadi budak suruhan majikan,errghhh tak sabar aku nak habis study ni,nak kerja,pastu jadik bos pulak..Menghitung hari je ni..



Esok bersamaan 7hb September,budak junior masuk U..fullamak aii..Teringat zaman aku masuk dulu,aku paling benci time orientasi..Aku bengang!Aku selalu protes time ni.Da la before aku masuk USIM tu,aku masuk kolej kat kedah jap..Sempatla orientasi 2 minggu..Time tu memang haprak giler..Kat kedah teruk beb,tak bagi pegang fon langsung,nasib aku bawak dua fon,satu aku sorok,satu kena bagi AJK,kena bangun awalla kan kalau orientasi ni,aku bengang..Lembik aku..Da tu pulak,senior suka main jerit-jerit kat sebelah telinga aku,pecah gegendang taik telinga ni..adooii..
pemandangan USIM dari atas.

 Geng bowler USIM
aku depan sekali.

Cukup dua minggu aku kat sana,aku dapat fon semula,banyakla call masuk,mesej apatah lagi..Pakwe aku zaman tu da mintak putus bagai,tak matang kot..hahhaa..Pastu aku tengok mak aku mesej,cakap aku dapat tawaran USIM,Fakulti Syariah Undang-Undang..Kat kolej tu pon aku study syariah..Terusla aku kemas2 barang,konon-kononnya,nak berambus dari kolej tu,hoho..semangat je..esoknya ayah aku jemput,aku pon tinggalkan Negeri Kedah tuu..heee..abes riwayat cerita aku kat negeri orang..


ini CANSELORI USIM

pon boleh..jadi tukang masak..

Sambungla aku kat Negeri Sembilan pulak,aku benci dok sana sebab kena orientasi lagi..tak best wei..asik kena marah je..Sampai la ni aku dendam ngan sorang abang senior tu,.Dia da abes da,,Aku kena marah dulu,aku ingat lagi,dia MPP,aku dapat nombor telefon dia aritu,aku amik kat banner MPP..hahhaa..2 tahun aku kacau dia..dia tak layan,tapi aku tetap kacau..wakaka..tapi,hilang mana tah nombor dia sekarang..haih..


Pintu gerbang masuk.
Yang ni pix lama..

errr...baru abes keje..
aku dua dari kiri.

Then,finally..aku da senior!!aku da tahun empat da wei..memangla aku tak percaya..rasa baru je kena ragging..Baru je lagi muka aku ni tepercik air liur senior yang dok jerit2 kat aku,sekarang suci murni muka aku dapat berkat diorang..haha..kira aku ni tergolong dalam budak-budak pandaila jugak,lepas lagi setiap kali exam..tepukan tuk diri sendiri!!


Time MUT Court

ni la fakulti aku..da buruk da..hee

 Macam-macam kenangan kalau nak diikutkan study ni..Pahit manis semuanya masa study ni..Masa kerja da lain..Orang kata CAMPUS LIFE IS LIKE A SWEET SOUR..semua rencah kita rasa..
Apapon,tahniah kepada adik-adik junior yang nak melangkah masuk ke alam universiti..Akak doakan kamu semua berjaya menjadi orang yang berguna..Yang penting,join semua yang universiti anjurkan..itulah pengalaman..:)
Setakat kena buli tu,adatla..hahaha..Come to mama..wahaha;p



USIM TERUS MAJU!!

ps: ada sape yang masuk USIM??Meh kenal-kenal ngan akak ni..akak boleh tunjuk-tunjuk kawasan..hehe
ps2: muka aku memang nampak sombong,sebab tu kena tegur dulu..
ps3: aku tak berapa nampak sangat kalau jauh2,..rabun beb..hahah,,kalau jumpa aku,tegur je eyh..cakap aku cantik je,aku belanja la kau makan nasik ayam..heee;p

3 comments:

Nyamuk Terbang said...

pesanan penaja :: jgn buli mmber adk taw..

Kongsi Apa2 Aje said...

salam perkenalan...
suday 4low awk...4low kongsi plak yer


entry yang unik...suka sangat. mintak izin kongsi...jika izin sila paste link entry sni yer
http://kongsi-apa2-aje.blogspot.com/p/berkongsi-disini.html

mekasih (^_^)

Pendamba Mawar said...

pesanan padat buat junior..haha..

farra cantik...ok deal nasi ayam satuuuuuuuuuuuuu

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..