CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mari menjana pendapatan!

FOLLOW ME? CLICK ON JOIN THIS SITE BELOW.

Monday, October 17, 2011

INI ISTILAH CINTA..BUKAN CERITA PASAL AKU..INI CINTA SAPE TAH.

Babe,,aku malas betol ler jadi camni..aku tak suka langsung main dengan perasaan bodoh2 ni..aku pantang betol bila da suka kat orang tu,ada orang lain datang amik line..kacau betol..terpaksa la aku berpura-pura cool cakap la its okay babe..itu aku bagi kau..mak aii..






Then,aku tak suka jugak bila aku da suka kat orang tu,orang tu suka kat aku semula..mulala aku jadi tak suka kat orang tu da..adooii..tak best tau...


Lagi satu,ada orang suka kat aku,tapi aku tak suka kat orang tu,aku buat-buat je suka kat dia..kesian babe..


Ada jugak yang aku da suka lama orang tu,tapi dia tak layan aku,anti pompuan konon laa..tup tup.. dengar cite dia baru kapel dengan orang lain..hoh!


Cite yang lebih kurang,ada yang kata suka aku,aku da suka dia balik,dia kawen ngan orang lain..pe cer?


Lepas tu,ada orang tak suka aku,aku pon tak suka orang tu,lepas tu bila jumpa,buat-buat suka..menyampah jugak..iskk..


Ps: sebenarnya aku da suka kat orang tu,tapi bila aku nampak dia,aku buat bodo je kat dia..bengong kan..sampai bila pon dia tak tau..sengal! yang dia pulak,cuba suka kat aku..hahaha..lagi sengal..


AKU STRESS STUDY!


BAIK AKU JADI PATUNG

4 comments:

Pendamba Mawar said...

pening kejap baca ni.:)

stress study, sabar la ea.. slow2 jgan tekanan sangat.:) chiayo. sy pasti anda mampu buat

Rosalia said...

hahha.ada jgk ea mcm tu?

Chegu said...

tepuk2 bantal seblm tido, mintk Allah jumpa kan dlm mimpi, t bleh bg tau hal sebenar, takkpun mintk tlg kawan jadi org tengh

OnE_NiEy ChAn said...

patung itu cumell

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..