CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mari menjana pendapatan!

FOLLOW ME? CLICK ON JOIN THIS SITE BELOW.

Monday, July 16, 2012

Bila bebudak boleh bawak henpon ke sekolah.

Tadika.
Lokman: Awak bawak henpon pegi tadika tak?
Nadia: Mestilah bawak,kan atok Jib bagi bawak,mak ayah kita pon belikan kita henpon tau. Samson lagi tau.

Sekolah rendah.
Boy: Awak..awak ada henpon kan?bape nombor awak?Nanti boleh tanya keje sekolah kat awak.
Gurl: Eeeeii..mama kita da pesan jangan bagi nombor henpon kat oranglah.
Boy: allaaa..ok..takpelah..saya mintak nombor cikgu jelah.

Nana: Cikguuu!!! henpon saya hilang!!! saya letak dalam beg je tadi masa rehat.
cikgu: murid2..ada sesape jumpa henpon nana?
murid2 : SENYAP..soksek soksek..henpon nana hilang,kesian dia.sape yang curik.?
Fuad: (dalam hati) janganla cikgu tau aku amik henpon nana.

Sekolah menengah.
Arjuna: Aku bet dengan korang,sape dapat usha,dapat nombor fon Senah,RM 100 milik dia.

Dara: Babe..aku sukala kat Mail tu..hensemnyee,,bila dia berjalan tu,macho sungguh..Balik nanti aku nak mintak nombor dialah. Pastu boleh MMS..hehe

Cikgu-cikgu.
Masalah disiplin sekolah kita ni tak lain dan tak bukan ialah kes kecurian fon,kes mesej dalam kelas,kes curi gambar dalam toilet,totally kes berkaitan dengan henpon.Apa patut kita buat?

~ini semua cerita negatif saja,ianya akan jadi positif bila kita fikir positif~
kita bising,tapi kita buat jugak.
by the way,bertindak dengan bijak.
awasi anak anda!


erkk??

No comments:

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..