CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mari menjana pendapatan!

FOLLOW ME? CLICK ON JOIN THIS SITE BELOW.

Monday, July 30, 2012

Perempuan vs Lelaki

Merajuk---off fon---sorok bawah bantal---on fon---ada mesej---senyum---bukak mesej---mesej celcom---off fon---sorok bawah bantal---(berulang kali)

Merajuk---off fon--sorok bawah bantal---on fon---ada mesej---senyum---bukak mesej---mesej dari dia---senyum lagi---taip mesej---delete semula---taip mesej lagi---delete---taip mesej---delete---dapat mesej---bukak mesej---si dia pujuk---senyum sambil menangis hapy---

sebenarnya perempuan cuma nak dipujuk je,even perempuan tu yang salah,. lepas pujuk tu terus bahagia dunia. Semua orang gembira. Semua orang dapat manfaat. 

Lelaki kena faham perempuan. Tak kurang macho pon kalau pujuk perempuan merajuk. Bagi la ayat-ayat manis,puji melambung,sayang-sayang,senyum da dia.. itu je.. 

Perempuan ni manja,belai mereka macam kucing..ermm..belaila camne pon..Jaga hati mereka. Jaga hubungan biar kekal sampai akhir hayat. 

2 comments:

Anis Adila Aris said...

dulu-dulu zaman budak sekolah selalu buat mcm tu..
off phone konon merajuk taknak bukak phone 2,3 ari, padahal x sampai 30 minit dah bukak phone balik :)

farra said...

tau tape..skang da berubah sikit da..dulu off..sekarang cume silent kan aje..ahhaha

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..