CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 1, 2015

10 FAKTA MENARIK TENTANG AKU.

Assalamualaikum.

Hye. salam GST.

Tak terlintas pon nak up entry baru. Tapi, hasil undian tajuk dari group whatsapp sahabat blogger, yang baru berkuatkuasa 4 hari yang lalu, maka terhasillah sebuah tajuk untuk up kan entry terbaru masing-masing. Tajuk yang bertajuk 10 fakta menarik tentang aku! kahkah bahasa.

Jom,kenali diriku.

1- Bermuka-muka
2- Cakap besar
3- Sombong
4- Kaki bodek
5- Suka sailang
6- Pemalas
7- Kuat kentut
8- Suka membazir
9- Suka orang kulit gelap
10- Suka cakap dalam hati

...............................................................

Menarik tak?
Nak huraian?

1- BERMUKA-MUKA
    : aku suka berlakon untuk sedapkan hati orang, Niat baik,cara pon baik. Janji orang puas hati. Takde kena mengena dengan aku dah pon.

2- CAKAP BESAR
    : Aku suka sebut perkataan BESAR.
Contoh: a) aku nak kereta BESAR, aku dapat kereta bonet BESAR.
              b) aku suka cakap BESAR, aku jadi orang BESAR @ gemok. ohh pehlizz.
nampak tak betapa mendalam maksud cakap besar tu? riak. masuk neraka.

3- SOMBONG
    : sebab aku rasa aku tak patut bercakap dengan orang aku tak kenal. Jadi perlu sombong.

4- KAKI BODEK.
      : Tak dapat dinafikan,aku bodek mak ayah aku.

5- SUKA SAILANG
    : Sailang sesape yang lembab bertindak.

6- PEMALAS
    : Malas bersenam.

7- KUAT KENTUT
    : Kuat kentut dalam kereta. Aku pon tak faham kenapa. Pastu aku cakap sendirian, busuk jugak kentut arini. Makan apela tadi. Kalau ade orang kat sebelah, aku suka lock window. Biar dia bau jugak kentut tu berjemaah. pastu,tahan kena maki. Chill. bau kentut orang boleh kuatkan jantung.

8- SUKA MEMBAZIR
    : Bazir minyak kereta. Suka jenjalan tanpa arah tuju. Janji keluar dari rumah. Suka beli baju walaupun tau baju tu tak muat. Pastu buat car boot sale, jual semula.

9- SUKA ORANG KULIT GELAP
   : Ada opizmate Indian. and i jadi crush dia. tak la, dia minat kat i. I tak layan. Betul. nama dia Yugesh. orang JDT. i tak amik tau pon, hmmm...jap..boooooo JDT. #carikgadoh

10- SUKA CAKAP DALAM HATI
    : Masa tengah taip ni,tengah cakap dalam hati pastu taip. Pastu cakap lagi dalam hati. Pastu taip. Pastu ulang banyak kali.


ok dah. bai.

kalau letak hashtag kat sini jadi apa? Letak jela.

#sahabatblogger #missfarrayana


selamat hari lahir GST.
1 April 2015.


Fakta sebenar.
1- Sensetif
2- Manja
3- Kuat makan
4- Suka bercerita
5- Geli ulat gonggok
6- Mocha lover.
7- Banker, motivator
8- Takut gelap.
9- Takut guruh
10- Dah tunang.

Muah.
    

No comments:

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..