CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mari menjana pendapatan!

FOLLOW ME? CLICK ON JOIN THIS SITE BELOW.

Friday, April 29, 2011

"hafizzainal's contest - senyuman mahal "

haa..FY baru balik PWTC nih..sangat penat..gerak dari Nilai kol 12pm and sampai nilai semula kol 12am...12 jam pi sane..lamenye??eheks..merayap!
FY beli 1 novel melayu publisher by KAKI NOVEL tajuknye.... SEPUPUKU SUAMIKU..hahahha..sengal tajuk tuh kan!pastu FY beli novel omputeh 1, tajuknye RULES FOR A PERFCT LIFE by NIAMH GREENE..best tuh!

ok3..kat cni FY bukan nak cite sal beli buku laa..skang ni nak cite,sampai2 je umah siap mandi solat bagai,terusla on belog nih..tengok2 ade nana comel ni anta 1 contest..senang je contest nye..teringin lak nak join..hikhik:P

nak tau contest pe?ni haa..kalau berani tekan sini tau..
ok da?ehemm..encem x mamat nih?


ni la buah ati FY kalu uollz nak tau..agak2 sesuai x FY ngan dia?eheks:P
ecece..xdela..dia ni enceM kan..comel2 jew..tengok lesung pipit dia tu..manis gitew..syuke3!!
dia ni la yang wat contest nih..FY bukan nak bodek,tapi da mmg cute pon kan..FY tau memang tu pon korang cakap dalam ati kan..eheks..:P

ok daa..ni plak pix FY..segannye nak letak..tp dia punye pasal kan..hahaha..ni diaa...
puas FY nak carik muke FY yang tersenyum comel cam dia nih..mane ni????iskk..

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^



hahaaha..muke x ley bla laa...siap crop lagi tuh..buruk maa..memang tamak haloba pix nih..maap3..disebabkan contest ni hanya memerlukan senyuman yg menawan n ikhlas,so background no need..:)
en admin yg wat contest,kalau tengok ni,janganla terus reject..puas FY carik pix tau..uhuks..pix ni zaman mase sem 1 kot..zaman baru masuk u..hahah..agak suci muke tersebut..mate bengkak2 gituu..so,pix ni agak mahal nak dibandingkan ngan harga elktrik umah kite..uhuks..

alamak!!nak tag sape nih??FY carik yang senyuman menawan..sape ye??jap eyh...

ok setel!!hope berpuas aty sebab syarat2 contest suda dipenuhi..heee:P

ok semua..gudnite..
ps: TERIMA KASIH SEBAB SUDI TENGOK..:)

No comments:

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..