CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mari menjana pendapatan!

FOLLOW ME? CLICK ON JOIN THIS SITE BELOW.

Thursday, May 26, 2011

Bau ketiak la wei!

KEBERSIHAN vs KESIHATAN..
Mana satu yang korang akan pilih??
Orang sains a.k.a saintis kata,kalau pakai deadoran waktu malam,boleh mengakibatkan penyakit KANSER!
Tapi,kalau x pakai gila bau pahit cam bau ketiak abang bangla  yang angkat ketiak masa dalam LRT dari KL Sentral nak ke KLCC jew..pahit woii!!

So,kalau korang mana yang korang pilih?Pakai deadoran or x pakai?Waktu malam ok!

1)FY memang sakit kepala 3 hari 3 jam kalau bau ketiak pahit orang..nak muntah hijau jew..iskk...x mo kawan da ngan orang camtu..
2) Kalau ada kawan korang yang bau ketiak,pe yang korang wat ye??

    

ps: TERIMA KASIH SEBAB SUDI BACA..CUBA BAU KETIAK KORANG SEKARANG!

12 comments:

one-na said...

kalau ada kawan yg berbau sangat ....
wana bagi dia ubat selsema ..bagi bukak salur pernafasan dia....bior dia rasa ..apa org sekeliling dia rasa bau ketiak dia :DD huahuahua

fatin nabillah :) said...

Ketiak wangi lg , HEHE .

Tak pyh pakai deaderon ke apa , cara lama , tonyoh dgn berus ! Sure hilang , HAHA :D

Cik NuRuN said...

aww ~
due2 saling
memerlukan ,
cane nak dapat
kesihatan yang
baek kalau kebersihan
tak jage kann ?

farra said...

hahha..lawakla..btol tu..dua2 saling memerlukan..:)
tonyoh gune berus?x sakit kew?hii
pandai cik nurun kite:D

Cik Ila said...

Tak tahan gak kalo bau ketiak org ni...nak tegur kang,terasa pulak.Tp kalo dh byk kali bau,mmg kene sound terus aa..senang cite.tak pun,kalo jadi dlm LRT,perli je kuat2,"eee..busuknye,sape la yg tak pakai deoderan/tak mandi ni..?"hahahah

farra said...

hahaha..sentap giler laa..kalau orang yang ketiak berbau tu x sdar jugak,x taula..haha

shinhyun_norbi said...

klu x nk pakai dedoran wat lh ikut lh petua org dulu..

farra said...

btol tu:D

r-5 said...

FY bau ketiak saya nak?? wangi taw. hahaha

r-5 said...

ketiak saya wangi.. tak caya cuba bau. haha

farra said...

r-5..x mo laa..nanti pening lalat FY..hehehE:P

HALIM said...

tolong la pakai deodoran wahai manusia..penting!!!

^_^

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..