CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mari menjana pendapatan!

FOLLOW ME? CLICK ON JOIN THIS SITE BELOW.

Sunday, May 15, 2011

bengang x?

adoii...ermm.mownink!
arini FY bangun2 tido,da dapat 1 mesej..mesej pe cube teka??
mesej tu camni..
FARA..AGAK2 U HAPY X KITORANG BREAK UP SEBAB U?U HAPY X BILE DIA MELENTING N MARAH KAT I SEBAB U??

x abes2 FY dikaitkan ngan cinta pasangan orang..macamla FY ni orang ketiga..padahal FY x masuk campur langsung ngan urusan diorang..ermm..
citenye camni,dulu FY kapel ngan sorang mamat nih,then kitorang putus sebab mamat ni ade pompuan lain @ awek lame dia dulu..then,skang mamat ni putus lak ngan minah tu..punca putus minah tu cakap sebab FY..FY x faham langsung lorr..padahalnya,FY xde feel da kat mamat tuh,da break off,da la..FY malas nak layan2 dia da..biarla dia ngan awek dia tu da..FY pon da tolong minah tu rapat ngan mamat tu..yang lain2 tu pandai2 sendirila..FY bengangla jugak..da la bunyik mesej fon FY ni bingit,bangun2 tidoq,bace mesej sengal camtu..bertambah2 panas tau pagi2..iskk..

apela yang FY nak wat..before ni pon kene camtu gak..FY kene maki ngan awek ex jugak..dia kata U JANGAN NAK GANGGU HUBUNGAN KITORANG DA..lahabau tol!..dia bace mesej pakwe dia tu,mesej FY bagi zaman bile..nak maki zaman biler..ade ke patot??(!@*Y$%!@^

FY malasla nak emo2 lebih..FY nak cakap yg FY x happy langsung bile kena maki camtu..FY xnk da la pakwe korang tuh..haih..ntah bilela FY nak dapat bf merangkap suami terus,bia senyap sikit mulut dorang tuh..lalalala~~tetibe je~~

ermm da la..FY patot sambung tidoq kot..hee:P
anggap ni sume mimpi ngeri..haih..

maap ye,kalau korang bace korang teremosional jugak..heee:P

ps: TERIMA KASIH SEBAB SUDI BACE..
ni jela tempat FY meluahkan perasaan..:D

No comments:

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..