CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 26, 2011

Ini semua cerita pasal mata ye..

Malas la nak start panjang panjang..Arini aku dok kalut je buat jadual kelas budak tuisyen untuk bulan puasa ni..Pening doo kelapa kepala aku.. Bos bagi arahan last minute,aku dengan kalutnya buat jadual,datang pulak wife boss masuk campur tangan..Aku bertambah tambah kalut..ohh *_*

Ok da..focus on topic..Tengok mata mata aku ye semua..

ini gambar sebelum pi keje petang.

ini gambar sebelum pi keje malam.

FOCUS: MATA

u see??my mata was had bengkak bengkak..ni bukan sebab nangis putus cinta ataupon kecewa x dapat pi pasar malam..Ni sebab tengok komputer dengan jarak dekat and terlalu lama..Mata jadi berair bila tengok komputer,lama lama jadi cam gambar di atas..Sangat teruk kan..ohh *_*

 ok..abaikan keburukan muka tu,,aku cuma nak tunjuk:
THE SOLUTION IS ---> PAKAI SPEK!

ini mata masa baru lepas baca buku..
pix lama,gedik nak tepek kat sini jugak..

Sape nak kesian kat mata aku?meh sedekah mata cantik korang kat aku boley?
ps: itu sahaja lah..selamat malam..tido awal semua,nanti mata x cantik.. *_*

7 comments:

Pendamba Mawar said...

cepat tol nampak efek nye...:)

Al-khaliqzi Aiman said...

hihhiihhi...cntik mata y bgkak2 2..hihih

Al-khaliqzi Aiman said...

hihiihi..cantik mate y bgkak 2...hihih

Al-khaliqzi Aiman said...

hihiihi...cantik mate y bengkak 2...hihihi

Orang Kita said...

brape lama mengadap lappy/comp nieh? haahaa

farra said...

popoi..sepanjang hari:)

AnakPakZohar said...

mata panda!! hehehehe///

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..