CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mari menjana pendapatan!

FOLLOW ME? CLICK ON JOIN THIS SITE BELOW.

Saturday, August 27, 2011

Ada Daun Gergasi Nak Makan Aku!!

 Tak tau la daun apa ni..iskk


haaa tengok..Daun tu besar dari kepala aku..errkk

Salam 1 Malaysia!!
Hye semua..aku arini dok mengemas luar rumah pulak..Nak raya da ni..eksaited kau..hahah..Tetibe,aku ada nampak 1 daun besar,tak tau mana pokoknya..Dari mana tah terbangnya,tiba2 ada depan kaki aku..Besar gilerr..Kalau makan tu kenyang seminggu..hehehe..

Adik aku amik gambar camtu lak...Da tak nampak aku pegang penyapu..iskk..Tak nampak la kerajinan aku kat situ..haih..weee..tak sabar nak raya oiii...Tak tau lagi nak balik kampung bila ni..adoooiii..

Ok la..SELAMAT HARI RAYA..
SILA KEMAS RUMAH ANDA TAU!!

PS: Semalam aku da last day keje,dapat gaji tapi takde bonus..haih..:(

4 comments:

Nyamuk Terbang said...

hampeh
daun msteri tue
mana nak taw esk tukar jd duit

Akito Boron said...

haha lawak. kesian daun grgasi tu

Pendamba Mawar said...

hehe..:) angle baik la adik snap.hehehe

wah rajin dia boleh buat calon
ok da komen nk no fon..haha

merahitujambu said...

besarnyaaaaaa..selamat hari raya

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..