CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mari menjana pendapatan!

FOLLOW ME? CLICK ON JOIN THIS SITE BELOW.

Tuesday, August 23, 2011

BABI ATAU ANJING..~AKU PILIH KUCING~

Masa kat sekolah dulu ada ustazah aku pernah bagitau..


SENTUH ORANG YANG BUKAN MUHRIM DENGAN KITA SECARA SENGAJA LEBIH TERUK LAGI DARI MENYENTUH BABI ATAU ANJING..


Then,bila da selalu sentuh orang bukan muhrim,bukan saja sentuh,malah berpelukan atau lebih teruk lagi,maka tak hairanla kan bagi orang tersebut menyentuh anjing atau babi..apatah lagi membela binatang haram tersebut,.

gambar hiasan..

sape lagi comel?

notakaki: kucing aku kena rogol,tak sempat nak suntik pencegah bunting,dia da meninggal..alfatihah~

6 comments:

Muhamad Syafiq said...

OMG ..

Nurfarahana Abdul Aziz said...

Tak tau nak kata apa sebab dua dua pun salah...pegang haiwan tu pun tak boleh, apatah lagi pegangan tangan bukan muhrim...-_-

Nyamuk Terbang said...

erkkk

Nyamuk Terbang said...

erkkk

Pendamba Mawar said...

yeah... btul tu.setuju..

tumpang sedih untuk kucing anda

farra said...

epi: ommmjaayy!!!

nana: yaa..memang tak tau nak cakap ape da..doakan je yang terbaik:)

nyamuk: erkkk...

pendamba: tu la pasal..al fatihah~

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..