CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mari menjana pendapatan!

FOLLOW ME? CLICK ON JOIN THIS SITE BELOW.

Friday, August 19, 2011

Kad Raya Pertama 2011

Yok semua tengok kad raya pertama 2011..Bagi akulah..bukan bagi hampa semua..heee..Belom raya lagi da dapat kad raya..ANAK BOS BAGI TUUU..nak ngorat?hihi..baru darjah tiga ngan enam tahun,,;p

 1) NI SAMPUL KAD RAYA
2) ADA MUKA AKU JUGEKK.. 
nampak tak bunga kat rambut tu?aku selalu letak pin bunga kat tudung:p
napela dorang tak lukis aku pakai tudung..haih!
 3) DALAMANNYA
 4) DALAMAN LAGI
 5) AYAT-AYAT CINTA
 6) unsubscribe
 7) KAD RAYA+ SAMPUL
 8) MUKA DEPAN SAMPUL
 9) COMEL TAK PIX AKU TU?
 10) NAMPAK TAK?
 11) SALAM AIDILFITRI
 
Sesungguhnya budak budak adalah yang paling jujur serta juga yang paling comel..Ohhh sunggoh terharu kot dapat kad raya pertama untuk tahun 2011 ni,..Nak pulak budak dua orang tu berebut-rebut buat kad raya untuk kak farah ni,.thanks Syamim and Nabilah..korang sangatlah comel!!!nanti akak bagi duet raya eyh..Tapi tunggu abah and mama korang bagi gaji la..hihi..:p

ps: diorang panggil aku kak Faghah..sebut cam Lisa Surihani sebut..cett..sangatla comel!!

2 comments:

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..