CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mari menjana pendapatan!

FOLLOW ME? CLICK ON JOIN THIS SITE BELOW.

Thursday, August 18, 2011

Promote Blog Superman..

Assalamualaikum!!salam jumaat..
Aku main air lagi kat rumah,,heheh..suka sangat siram pokok bunga...*sambil menyiram teguk air* kikiki..

Orait..arini aku nak promote blog seorang Superman!!yeayy!!! dia da berjaya membuat header aku yang bergerak2 tu...hihi..comel kan..orang yang buatnya pon comel...*bodek lebih mintak duet raya*

Lepas ni aku takmo tukar pape da,dok diam je fikir entry baru yang berkualiti..takmo godek2 blog da..moody beb buat semua ni...kurang pahala puasa aku asik dok ngadap mende alah ni,ngaji baru setengah juzuk..iskk..

By the way..ENCIK TOPAN..saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih yang tak terhingga kepada encik ye..hihi..
Dengan ini,saya ingin memberi Encik Topan sedikit cenderamata cenderahati...Terimalahhh!!!!

    


YEAYYY!!!ROS PUTIH DENGAN ROS MERAH!!!

Fara suka sangat sangat tau header tuu..hihihi..
Topan Superman!!membantu orang dalam kesusahan!!:D

^_^

ps: apakah maksud TOPAN ye?curious..

3 comments:

Cik Domo said...

header bawu ek XD

idzanfashila said...

otomen ad ta.? hahaa~ nice one!

topan said...

Terharu la pulak..... hehehehe.... Topan suka Ros Merah dan Putih!!!!! Tq3...

Terima kasih daun keladi,
Kalau ada apa2 minta tolong lagi. ^^,

Tentu Orang Perempuan Aku Nak
-TOPAN-

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..