CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 28, 2011

DISENTUH DAN MENYENTUH..ERRGGHHH!

Selamat malam!!  ~ perlu ke buat tanda seru camtu?~


Lantaklah,by the way,aku nak gosip-gosip pasal TOUCHING atau senang ejanya TACING.,bukan cacing kerawit yang dalam perut korang tu..bukan yang tu..itu busuk punya cacing,.ini Tacing..BUKAN jugak tacing yang korang ngan boyfie girlfie korang buat tu..yang tu CANNOT2..Tuhan marah..:)
Ini tacing means ia membabitkan hati dan perasaan korang ataupon perasaan si binatang seperti seekor kucing ataupon seekor cacing..hmmm..


Alaa..korang fahamkan maksudnya?mengada sangatla tak faham..Kebiasaannya kan,orang yang tacing ni ,mereka selalu menggunakan ayat seperti HMMM,OK,K,OOO,BYE! and sebagainya yang tersangatla pendek..Itu bila mana di dalam ayat-ayat mesej or chat or komen in facebook..Konon-kononnya nak menunjukkan yang seseorang tu tengah tacing sampaikan taknak langsung bercakap or berbalas chatting dengan orang yang dia tacing tu..Buruknya perangai..Nak pulak yang da tua tu..hoho


Aku pon selalu jugak tacing..Aku kan manja..kikiki..gedik nok! 


Orait..moralnya,takyah nak tacing sangatla..Nak manja sikit-sikit boleh..heheh..ok papai..





Aku pikir cacing ada dalam perut je,rupanya kat hidung pon ada..

2 comments:

Pendamba Mawar said...

takpe farra tacing comel..hehe

jokergurl said...

hai,jom join contest.........http://jokegurl.com/2011/09/hadiah-contest-like-realiti-kehidupan/

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..