CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mari menjana pendapatan!

FOLLOW ME? CLICK ON JOIN THIS SITE BELOW.

Monday, September 5, 2011

GADIS INI SUDA JATUH..

Aku tak suka jatuh,bila jatuh,aku sakit..Tak kesahla jatuh kat mana pon..Asal namanya jatuh,memang aku sakit..Aku ingat lagi sakitnya aku masa jatuh basikal darjah lima dulu,darjah enam aku bawak motor jatuh dalam longkang besar,nasib umur panjang je lagi,pastu aku jatuh dalam loji air,orang kata kata jatuh dalam loji tu,terus mati sebab dalam..tapi,aku nasib baik jatuh sikit je..


Da besar ni,aku paling tak suka kalau jatuh,jangan ingat aku tak jatuh da..Da besar ni la,lagi banyak aku jatuh..aku paling tak suka kalau jatuh cinta,jatuh hati..Sakit sangat beb bila da jatuh ni..Bukan saja sakit bila berpisah,sakit jugak bila perasaan jelez tu datang..Apatah lagi sakitnya bila ditipu oleh pasangan kan..thats why aku benci kalau jatuh..

Aku suka tepek gambar besar2 sekarang.

Aku tak suka jatuh sebab aku tak suka sakit..Tapi bila tiada sakit,takdela namanya pengalaman pulak kan..adooiii..Aku pening ni..

6 comments:

Pendamba Mawar said...

makan ubat taw..rehat la.. farra da over energy ni..:) rehat2

yaya | mohd said...

mmg..ta suke klu da jtuh2 ni..aihhh..lagi2 klu jatuh ade kne mngena ngn perasaan.omaiii!hehehe..
ttcre dear :)

Nyamuk Terbang said...

ouhh kasih ouhh kasih
ku beterima kasih
-lagu jatuh (adam af2)

Kucing Serius. said...

Yeap. Aku pun tak suka kalau aku dah jatuh hati. Jatuh itu ini. Tapi tu lah.

Memang kejatuhan tu yang mengajar erti hidup kan.

Heidi Shafiq said...

takde sakit tak seronok la hidup.. :)

Hamid Howard said...

@F Y ::
if there is no falls at all,
means there is no challenges..
brings us to a boring life :)

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..