CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 5, 2011

Segmen Jom Kutuk Blog

Uiitt..da abes puasa da weh..da boleh kutuk mengutuk da..hahaha..setan kiri kanan depan belakang da ni..aku memang suka kutuk mengutuk,keji mengeji orang ni..kalau tak dapat kutuk luaran,aku kutuk dalam hati..Biasanya aku kutuk orang dalam hati masa aku dalam komuter or LRT,hahaha..sape depan,sebelah aku,memang nasibla kena kutuk..padan muka,.Tapi,tak semua la aku kutuk,aku kadang-kdang berhati baik jugak,aku pon ada jugak puji orang..haaa..mulia tau..:)


Tapi sekarang,sejak cuti sem ni,aku tak dapat nak kutuk orang dalam hati da,sebab aku tak naik train da,.aku naik kereta je..wahaha,.Arini aku nak join segmen kutuk mengutuk blog orang je..nasebla blog sape yang aku nak kutuk..Aku kejam?memangla..aku memang la kejam..sangat2 kejam..huh!
Meh tengok blog sape yang aku nak kutuk sampai mati..
































































Ok..nampak tak blog sape yang aku kutuk tu? Padan muka dia kan..hahaha..ngokngek..cam hareemm..aku memang tak suka baca blog dia..aku selalu bukak sebab nak tengok ada ke tak orang terjah blog dia..tu aje..


Ok la ok la..aku tipu..takde pon blog aku nak kutuknya..Aku baik hati ni..Aku ingat nak kutuk blog aku sendiri,tapi,dari aku kutuk blog aku,baik aku repair terus..Aku rasa takde da masalah blog aku ni..Kalau ada pon,aku tak nampak masalah tu..Malas aku nak belek2 da..


Sebenarnya,aku cuma nak support kekasih hati aku punya segmen ni..silalah refer ke blog beliau eyh untuk maklumat lanjut..sekian terima kaseh,..:)


LINK  sila picit LINK tersebut untuk menjoinkan diri..





















1 comment:

Pendamba Mawar said...

mekasih dear.. sebenar nye 8hb baru start bnde ni..:) tunggu cara sy buat segmen..ahaks..agak mudah.. :)

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..