CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 5, 2011

Dia keluaq daa..Jangan baca.Tengok ja..AKU KONVO.



Takwim study aku untuk 2012..Masuk sem ni,means aku tinggal lagi dua sem je lagi untuk abiskan degree aku..And ,I AM SUPER SENIOR!! tahun empat da aku ni..besar da weh..takut pulak rasa..
Abis study,aku kena cari kerja,and insyaallah..PUTRAJAYA tempat kerja aku nanti..Itu cita-cita aku..Aku nak kerja situ,kawin,and tinggal kat situ..Impian akan tercapai!! For sure..insyaallah:)






Abis da zaman kanak-kanak aku..Takde da zaman nak tunjuk kasut baru,beg baru,mekap baru,lilit-lilit selendang,zaman kelip-kelip mata,mesej-mesej dengan jiran sebelah,takde dah..Itu da tak penting,yang penting sekarang aku kena FOCUS ON STUDY..Itu masa depan aku..






Doakan aku dapat menggenggam segulung ijazah,and maybe aku tak akan selalu online untuk ini dan itu dah..On this sem,I am busy on thesis..Then,next sem for sure practical..pphhewww,,seram nak jadi orang dewasa ni..Doakan aku berjaya eyh?






Cita-cita aku:
1) Praktikal kat JAKIM or Jabatan Peguam Negara kat Putrajaya
2) Then,terus sambung kerja tempat praktikal
3) Suami datang bergolek,kat Jambatan Putrajaya,.haha:p
4) Kahwin,photoshoot kat Putrajaya
5) Beli rumah kat Putrajaya
6) Hidup bahagia kat Putrajaya
7) Mati,tanamla kat Putrajaya


Harapnya tercapailah..:)
Usaha tangga kejayaan..chaiyok!!Thumbs up Yana!!



ps: Semua pixcha kat atas tu time my mom konvo kat UPM last year..eheks:p

6 comments:

Nyamuk Terbang said...

gudluck weyh

Pendamba Mawar said...

semoga berjaya mencapai impian

farra said...

thanks nyamuk..u too!!

farra said...

yes,,insyaallah pendamba:)
terima kasih

Anonymous said...

waaah besnyee

Notown said...

Dah takde sekarang ni ijazah bergulung, sume sekeping je..

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..