CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mari menjana pendapatan!

FOLLOW ME? CLICK ON JOIN THIS SITE BELOW.

Monday, October 10, 2011

BOLEH TAK MELAMAR CAMNI?

weh!! aku suka ko..ko boleh faham tak??kenapa buat tak tau je kat aku?susah ke nak suka aku balik??apa lagi ko nak?kenapa nak pandang orang lain lagi?aku cuma suka ko..tolong terima aku..aku tak berani nak mengaku aku suka ko,tapi tolong faham hint aku..adoii..slow betol!


Dah,sape ase aku ada bagi hint tu,faham2 jela eyh..aku suka ko okay? aku tak kira,kali ni aku takkan bagi peluang kat orang lain lagi,aku nak tetap aku nak..amacam?aku nak ko eyh?

6 comments:

Pendamba Mawar said...

sapa la yang dapat ayat tu..:)

me..me me..haha

Syahmi said...

boleh2~
kui3~
ko ni pun 1~
laki ni kbyknnye saja buat2 xfhm sbb majority nk bnda y cmfrm n jelas~
tu la laki~:)

Syahmi said...

aish jiwang giler

Syahmi said...

laki tu bkn xfhm tp buat2 xfhm~Ko sepak j laju2 muke die~

Syahmi said...

:)

Chegu said...

Erk.. Boleh ke

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..