CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 9, 2011

~KISAH MY BABY~

Assalamualaikum!


Lama tak menulis ni,da berhabuk da idea aku dalam otak..Banyak nak cerita sebenarnya,tapi aku simpan je dulu dalam hati..Dalam hati beb!! ermm..actually,aku busy nak mampos la sekarang..~bz shopping~


Orait,abaikan shopping moping kat atas tu,ni aku nak cerita pasal kain dan mak..Erkk???macam ntah pape je cerita yang ko nak ceritakan tu FY..ehem..just read it okay?


Kebiasaanya,budak-budak kecik mesti nangis kan kalau parent dia tinggalkan dia especially their mom even in a minute..Mesti nak nangis..Geramla jugak..Nasib baik comel..iskk..ok,aku ada sorang baby and for sure la bukan dari zuriat aku sendiri sebab aku tak kawen lagi,.Ini baby anak housemate,clazmate aku..Da 8 bulan kot baby tu..SHE'S GUGURL..Comel giler!! ~cam aku~eheks.. Nak dijadikan cerita,tadi her mom pi la keluar sekejap,tak bawak baby tu..Sebab panas kot nak keluar tengahari,then, roomate aku bawakla dia pi naik atas kat bilik kitorang,sebab takut baby tu nampak mama dia keluar,nanti nangis nak ikot..So,mama dia pon keluarla..Da dekat setengah jam main2 kat atas,baby lapar+ mengantuk..Aku pon mengantuk..Roomate aku dua2 da lena..Cis!! Baby ni pulak,nak nangis2 lak..adooii..failed sunggoh aku jadi mama..aku turun bagi makan biskut,minum air kosong je..well..orang bujang..hahaha..sian baby..nasebla kan..hikhik:p


Pastu,baby nangis2 lagi,iskk..Then,aku naik atas bagi roomate aku pulak jaga baby,time aku pulak tido..kejam! Diorang bangun bagi makan nestum,baby badmood kot,abes dia campak sudu nestum,tumpahla dalam bilik..haih,,sabo jelaa..Then,diorang pon turun bawah amik kain batik mama baby,bagi baby bau mama dia..Then,baby was silence!!Dia da tak nangis,and makan nestum dengan comelnya..wee!!


YA ALLAH..comelnya!!geram!  

We can see,she sleep with kain batik her mom..

Pasni,bila nangis je,campak jela baju mama dia..hikhik..By the way,bukan baby je kot camtu..My papa pon camtu,tapi bukan baju nenek,tapi baju my mama..hahaha..weekkk..


ps: aku suka dukung baby kat tempat awam,sebab orang takkan ngorat aku ..hihi..

2 comments:

Pendamba Mawar said...

aik cam ne ley duk serumah? comel... boboi kan?

ejulz said...

owh.. gud info.. heHE

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..