CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 4, 2011

Hye!! lame giler da tak hapdet ini belog..busy sangatkah aku?ermm..lebih kurang camtula kot..busy bejalan je..hehe..lama-lama ni malas je rasa nak hapdet..tup tup..eh da nak raya aji da esok..baju raya takde taun ni sebab banyak pulak kejadian malang yang berlaku kat harta benda family aku sejak akhir-akhir ni..Aritu rumah yang dekat Kuala Lipis tu terbakar..Jiran akula puncanya kejadian tu berlaku,iskk..tapi tak boleh nak salahkan dia jugak kan..Da takdirnya nak berlaku begitu..Lepas kejadian tu,kejadian kereta family aku eksiden puler..Nak kata teruk tu,tak la..tapi mengalir la jugak duet tu kan..iskk..Jadinya,kisah untuk aku mendapatkan baju raya tahun ni,TAKDELA sebab kewangan family suda lari..Ini bermakna TAHUN NI TAKDE BAJU RAYA AJI..by the way,aku tak kesah pon sebab ada banyak lagi baju aku yang ada,tapi tak pernah pakai lagi..So,bolehla diiktiraf sebagai baju raya aji kot..hikhik.. T_T''


Ok da la kot untuk waktu ni,takde idea da..Tengah sebok kat dapo,al maklumla esok kan nak raya..Buat-buat sebokla..iskk..


By the way,kat sini aku nak wish SELAMAT HARI RAYA KORBAN..SEMOGA MENDAPAT HAJI YANG MABRUR KEPADA MUSLIMIN DAN MUSLIMAT SEMUA..INSYAALLAH..


PS: aku da dengar jiran sebelah punya kuali ngan senduk berjoget..raya oii!!

1 comment:

Pendamba Mawar said...

selamat hari raya jugak untuk Farra. aik raya aji pun mau baju baru ka dear? heehe..

kat dapur hati2..

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..