CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mari menjana pendapatan!

FOLLOW ME? CLICK ON JOIN THIS SITE BELOW.

Sunday, January 29, 2012

KOMEN ANUGERAH JUARA LAGU

Hye..nak jugek komen pasal Juara Lagu malam tadi..Apiz nano menang beb..Haaa,orang name apiz memang la hebat..sebab tu aku suka sangat..suka sangat sangat..:p


Komen-komen dari pandangan aku:


1) Bila Faizal Tahir tunjuk dada,semua orang nak bising..Tapi,kalau artis perempuan pakai baju yang pelik pelik sampai nak terkeluar apa yang tak patut keluar,takde pulak nak bising camtu..Padahal Faizal Tahir tu lelaki,bukan aurat pon dada dia tu kalau nak dibandingkan dengan dada perempuan..Kan??


2) Pakai baju buruk,tade selipar pon boleh menang,pakai baju mahal,kasut,lebih mahal dari hantaran kawen tak menang pon..Yaa,itu rezeki namanya kan..INI NASIB!! Yang pentingnya feel dalam menyampaikan lagu..


3) Tak perlu nak terjerit sakan tuk menang vokal terbaik..Buat biasa2 aje..kihkih


4) Rambut juga tak perlu nak rebonding,nak curly kan sangat..Gunakan rambut yang ori..Macam apiz awan nano,macam M.Nasir,macam sheila majid tu kan..Lagenda!


5) Penyanyi solo lagi best dari penyanyi yang duet,duo berkumpulan kan..


6) Budak sekolah memang tak patut menang sebab nanti dia kena belanja satu sekolah makan KFC.


Haa..itu ajelah..taley lebih lebih..nanti Beautifulnara curik entry ni..kihkih.,:p


By the way, biasalah tu adat pertandingan..Ada yang menang,ada yang kalah..Tahniah dab takziah la..huu..papai!

1 comment:

Ahmad Ridhwan said...

oooo..... apis menang eih? tak tertengok plak smalam....

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..