CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 30, 2012

ISTIADAT KONVOKESYEN 2012


1 2 3

Klik!

I got your weird face!!

Yeay!!

Hahaha..

Just smile.
I wanna see your sweet face.



Hey! 

Its my convocation day.

On 24th November 2012.

On my degree.

In Faculty of Syariah and Law.

Alhamdulillah.


Aku sangat curious.
Kenapa istiadat konvokesyen,mesti ada acara baling topi kat atas?
Contoh macam dalam gambar ni.

Sungguh tak memahami.
Tapi,harus aku lalui juga sebab nanti tak lengkap namanya istiadat konvokesyen.


 Gambar kat bawah ni pula, gambar masa photoshoot dekat Putrajaya.
Ni dengan besprengg aku.
Lupa nak crop gambar montot cina tu.
= ='

 macam sami da duduk camtu,dengan jubah besar segala.

Sepanjang majlis konvokesyen.

 Itu tempat duduk saya.
ye.
kat situ.

ermm
 carila kat situ.

dari kiri itu:
kawan baik, abah, aku, umi, akak angkat kawan



Semoga adik-adik/ abang kakak berjaya juga menggenggam skrol ijazah. Sambung terus ke Master dan PHD.
Semoga berjaya!


Bye!
Assalamualaikum.


2 comments:

dHiyA iMtiYaZ said...

faraaaa..... sdey nye sy xtw pape psl ko konvo ni....hurmmm... =( knp sy xtw ae? sdeyhhhhhhnyeeeeee..............................

Nadia Elena said...

congrats.. =)

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..