CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mari menjana pendapatan!

FOLLOW ME? CLICK ON JOIN THIS SITE BELOW.

Wednesday, June 1, 2011

Apa yang Yuyu Zulaikha buat dengan 1K beliau??

Hye dan assalamualaikum semua..jawab tau bagi yang beragama islam..:)
malam ni FY terasa cam ada satu pertanyaan sikit dalam hati ni..Da bape hari tinggal blog,bukak2 je,tengok blog orang lain dulu,bestnya tengok cik kupu-kupu kecik ni dapat 1K..jelez woo..celik mata bangun tido,dapat 1K..sape nak bagi kan..pepon,congrte yuyu!sangat jelez ok!..:D

Yuyu Zulaikha

Then,sekarang FY hanya mampu terkebil2 tengok kupu2 yuyu terbang sana sini mengikut scroll FY yang bawak kupu2 yuyu terbang..Bestnya dapat jadi yuyu..waaaa..ok la..kenapa nak meleleh kan air mata,nak biarkan hidung keluar cecair yang x patot keluar,nape nak comotkan muka yang da sedia comot,iskkk..kalau korang nak jadi jutawan bangun tido cam yuyu..rajin2 la memblogkan diri..hee..

Erm.kali ni nak cita pasal budak comel ni jela..boleh kan?Sebab arini asik nak menjelezkan diri dengan yuyu je...
Ok,1K yang yuyu dapat tu kan..FY asela mesti yuyu nak buat semua yang ada kat bawah ni..:

1) Nak bayar bil elektrik..
2) Nak bayar berodben,,
3) Nak bagi kupu-kupu kecik makan.
4) Nak bayar hutang stoberi yang yuyu bergambar aritu..
5) Nak belanja FY MCD sebab wat entry pasal yuyu..:P

Erm..ok la..apepon FY harap yuyu sentiasa lah berjaya..Biarkan orang lain jelez..eheks:P
FY suka baca tulisan yuyu..comel2 semuanya! Gudlak yuyu!
Kalau korang nak tau rahsia yuyu, baca sini..

ps: TERIMA KASIH SEBAB SUDI BACA YA:D

9 comments:

enyheartsdiamond said...

kalau saya dapat 1k, saya na beli baju raya utk family :D

[sutera kasih] said...

1K?blurr kalo 1K dpn mata hehe

HALIM said...

Memang best baca blog Yuyu Zulaikha!!! ^_^

y u y u Z u l a i k h a said...

alooolooooo.. comel nyaaa.. hikhik.. takde la... bukan selalu dapat pun T_T

syukurrr sangat bila dah dapat kan.. hmmm..

yuyu nak simpan.. biar banyak. malas guna lagi :')

nak Mekdi?? jomm jommm...

hugs<3,
Yuyu Zulaikha

farra said...

eny: baju raya?nak jugak:)

sutera: teruja kan?:D

halim:sangat best..nak plak,yuyu x smbong cam sorang blogger tu..(mngumpat lak):P

yuyu: thanks sudi komen cni:)
nak mekdi!heehe..yuyu mls guna,meh cni FY gunekan..eheks:P

hawiz said...

wow.....bestnyer..!

farra said...

haaa..best kan hawiz..sila jelez ngan yuyu:D

Khuzrin Kamarudin said...

yuyu sangat comel orangnya... hikhikhik <--- tetiba...

farra said...

hehehe..mmg sgt comel..:)

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..