CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 29, 2011

SEGMEN TAULADAN : JOM INGAT PESANAN IBU AYAH "


Asslamualaikum...haa..nak masuk umah orang kena bagi salam..Tu pesan mak pak aku suruh aku buat,dari kecik sampai la ni..Bukan saja nak masuk umah orang,nak masuk kelas,nak masuk kereta,nak masuk bilik pon kena bagi salam..Penting tu..Lagi 1,da bagi salam,kena jawab salam..Lagila penting..

Pastu,biasanya dari kecik mak pak pesan jugak,nak yak-->berak bagitau..Jangan dok diam ja,tiba-tiba keluaq bau..X elokla lagu tu na..Sampai la ni pon aku dok habaq mai kat mak pak kalau nak yak..Tapi,mesti diorang kata aku x senonoh,padahal itulah yang depa dok ajaq masa kecik dulu..*x faham
*_*

Nak tidoq baca doa..Semua doa aku dok baca,kadang kadang aku terkompius antara doa makan ngan doa tidoq..Konon konon aku banyak hafal doa la ni..Iskk..

Lagi,banyak pulak mak pak aku dok pesan ye,memangla!da nama pon mak pak..haih..mereka dok pesan kat aku jugak,jangan dok bercinta time sekola..masuk U nanti baru boley bercinta..Aku da msuk U ni..Aku boley bercinta oii!!happy gila laa..Aku masuk U semata mata nak bercinta..ngekk!!bukanla..Aku masuk nak belajaq,masa sekola sakan nak bercinta,da msuk U,hilang mana tah perasaan tuu..Pandai mak pak aku na,tau2 je hormon bercinta hilang time aku masuk U..huwwaaa...

Sekian terima kasih..:)

Pak syafiq ni pesan suruh tag orang..Dia pon mengalahkan mak pak aku,nak jugak pesan..
Ok3..aku ikut pesanan dia..


Done! xoxo..


7 comments:

Syafiq Mokhtar said...

haha kelakar.. tergelak baca.. best2.. terima kasih join.. nanti sy wat list untuk yg join ok.. :)

feeza macho said...

(^_^)b terbaik

Haikal Blank said...

haha duk u paling kurang dah besar dah, bolehla gak parents nak percaya kan...:)

pergh, aku nakkan entry2 yang sebegini untuk contest blog aku! nak join? Hadiah tadak besar. biasa2 je.

http://blankhaikalblank.blogspot.com/2011/07/kad-raya-dan-memadam-komplikasi.html#axzz1TOB0ghfQ

Pendamba Mawar said...

hehe terbaik

nur maisarah said...

masa dekat U lah, mata dah boleh menerawang nk scan calon pilihan suami. hahaha :p

Shiqin Sunshine said...

hahaha, pesanan time kecik ade gak...=P hehhe

singgah dr blog sapik

http://cinqleafclover.blogspot.com/2011/07/segmen-tauladan-jom-ingat-pesanan-ibu.html#idc-container

Syafiq Mokhtar said...

Assalamualaikum entri khas untuk segmen tauladan dah siap.. :) dijemput untuk lihat..btw thanks sebab sudi join..


http://thesyafiqmokhtar.blogspot.com/2011/08/entri-khas-untuk-segmen-tauladan-jom.html

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..