CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mari menjana pendapatan!

FOLLOW ME? CLICK ON JOIN THIS SITE BELOW.

Friday, August 5, 2011

Episod --> BALAS DENDAM..

Wei3..Budak darjah dua tu kelas dia arini beb..hahaha..eh?lupe da ke budak mane? iskk.. picit sini kalau x ingat..
hahaha..budak tu masuk je pintu masuk ni,muka cuak giler,dia pandang aku semacam je,macamla aku tengah makan choki2..adooii..dia datang dekat meja aku,tanya aku..

Budak: akak,kelas darjah 2 arini kan?
Aku: ehh?x laa..
Budak: tapi..akak kata kelas ari sabtu..
Aku: memangla ari sabtu,tapi kelas da abis da tadi..awak datang lambat.
Budak: haa?hmm..akak,saya da ada da no telefon opah.akak tepon opah boleh?*muka nak nangis*
Aku: *senyum kumbang* hehehe,x la dik..kelas x mula lagi..pi la masuk kelas biasa tu..
Budak: &^$@#&)$!!

See??Aku berjaya membalas dendam terhadap budak darjah dua tu..tu laa,aritu bodohkan aku ye..Amik kau,nasib baik kecik lagi,kalau x,lagi kejam..hoho..pui..

Aku sangat berpuas hati..haha..
Nak balik umah atuk arini,berbuka kat sana..yeay!! ^_^

2 comments:

Pendamba Mawar said...

haha..cian dia

shafiqabdshukor said...

kesian kat budak tu..
ish...ish...
hehehehe

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..