CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 22, 2011

ENTRY KENANGAN-KENANGAN ABADI..BOLEH KE?

ASSALAMUALAIKUM!
Tajuk nak panjang aje..haih..pedulik laa..hye semua!!sihat ke??lama da aku tak menulis sakan ni,,


AKU BARU BAYAR BIL WIFI WEH!!

Dari pukul 8.30 pagi aku gerak dari rumah sewa aku ni pi Seremban ngan kawan2 umah aku..Kena pi TM Point nak bayar bil..betepek2 lagi taik mata pagi-pagi..hoho..sampai Seremban je setel bayar terus shopping kat Jusco Seremban..Aku dapat beli kasut jela..Kedai kasut feveret aku cam biasala ESARLI..Tu je yang masyukk..Nasib ada less 20%..Jimat sikit..hikhik..

Then,claz aku pulak kebetulan cancel,gila babi kentang la kitorang ni sambung shopping..Dengan pakai BAJU KURUNG nya,,Bowling da memang kena reject in planning la..susah kot pakai baju kurung nak main..Kang tak pasal melepek bola atas kaki..


Then,sesi petang pulak..Aku and the geng ada briefing pasal jadi pengawas peperiksaan..hahaha..

AKU JADI PENGAWAS PEPERIKSAAN UIA BEB!!
PENGSAN!

For matric student..saja nak cari pengalaman..Enjoy-enjoy la..Memang agak busy la tadi,tapi syok! Dapat pulak staff UIA tu ENSEM sporting gilerla..my first impression la..Tak taula pulak lepas-lepas ni camne pulak..huuu..

Abes keje tadi sampai pukul 7pm..Then solat maghrib terusla pulak ke Nilai Square..
SHOPPING AGAIN!!!!

Ok..kat situ aku rembat je beg untuk ke kelas..Pokai RM.... Rahsia la..eheks:p
Kat kedai wajibla aku gaduh-gaduh dengan minah India tu..Kedekut nak mampos!!grrr!!

Aku tak boleh marah lama-lama weh..So,dengan suka hatinya aku pi makan nasik arab kat dataran nilai tuu..Makkk aii..gila banyak!! Melantak sampai licin la weh..
Tengokla..


Wajibla bergambar dulu before order..Muka buruk lantak da tu.

Kawan-kawan aku yang KUAT MAKAN!!hahaa

Inilah kedai nasik arab tu..
ok salah..ini muka depan menu kedai tu..

wallaweh!! suda sampaila..besar gedabak pinggan..nasik ngan ayam jangan citela..
air yang ada,air teh o ais je..cikai tol..


Ini pulak sos yogurt plus ngan daun pudina..yummy!!

Ini minyak gamat..
 aku tipu..itu sos la..

Pinggan da gedabak,wajibla nasik penuh kan..Sedap beras basmathi tu..
Siap buat iklan Raja Farah masa dia kecik dulu je..

SEBUTIR NASIK IBARAT SETITIK PELUH PETANI...:)

setengah jam makan baru dapat tinggalkan sisa camni..tu pon share 2 orang 1 pinggan..
ni nasik aku ngan has..

ini pulak nasik mina ngan sai..sopan-sopan je dorang makan kalau nak compare aku n has makan..

Finally!!!licin!! ini pinggan mina and sai..dorang menang sebab licin..

Aku and has kalah..penuh perut nak telan da..



Muka riak mina(tudung itam) and sai (tudung gold)

Diorang memang kuat makan..haih!

Aku memangla makan bersepah..

Muka bersungguh menghabiskan makanan,,

 Peace!!muka mengah tarik napas..

Ok..kat dataran..semua tunjuk perut da kenyang..Moncet!

Ini has..senget lak pixcha dia..

Jamuan raya UIA pulak..aku and da geng menti ada..Bau je makanan kat mana berada..banyak giler makanan!!




Aiskrim ni tak sempat abeskan..Ada budak kecik depan kitorang sebok2 pandang..Nak jugakla tu..haih!

Penuh meja..


Yupz..abes daa..nak rest pulak..penat kerja,penat makan..Selamat malam..


ps; Sambung makan Secret Recipi..:)

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..