CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mari menjana pendapatan!

FOLLOW ME? CLICK ON JOIN THIS SITE BELOW.

Monday, September 24, 2012

Pre-story Kota Kinabalu

Assalamualaikum wahai bloggersss dan muslim sekalian..
Arini aku dan kawan-kawan akan terbang ke Negeri di bawah bayu. Sabah Indera Kayangan.
Flight kitorang dalam malam.Dua flight. Aku pergi dengan 7 orang lagi kawan-kawan aku. Sepatutnya 10 orang..ye,biasalah tu..Booking awal,tak tau pulak ada komitmen lain. Takpela..pergila berapa orang yang ada ni je. 6 perempuan 2 lelaki.Kenapa 2 flight? Sebab lambat booking 1 lagi flight tu.. Kira hari yang sama,tapi waktu yang berlainan.

Kitorang terbang,penerbangan yang pertama pukul 7.15 malam. Penerbangan yang kedua pukul 8.20 malam. Harapnya semuanya ok la kan..Ini semua geng-geng travel aku.. Sudah merata Malaysia, Singapore kitorang pusing. Ada juga yang dah pernah pergi Sabah,tapi majoriti kali ini punya geng tak pernah lagi pergi Sabah. Aku juga. First time ke Sabah.hahah..eksaited jangan ceritalah.. tipulah kalau cakap tak eksaited kan..

Mana kitorang duduk? Naik apa kat sana nanti? kitorang pergi mana lagi? haaa.. tunggu..nanti aku cerita lain.Doakan kitorang selamat pergi dan pulang ya..boleh bah kalakau..

~ohh,aku kerja half day arini..sayang nak cuti,biasalah kan,gaji ikot hari :)

1 comment:

Pendamba Mawar said...

xdo souvinir untuk sy? dari sabah.hahaha

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..