CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mari menjana pendapatan!

FOLLOW ME? CLICK ON JOIN THIS SITE BELOW.

Saturday, November 10, 2012

awak ahli neraka!

Assalamualaikum..
Sakit..
itu adalah ujian Allah..

Lailahaillallah..Peganglah kalimat itu dalam hati kita..
Anugerah skrin sudah berlalu.
Tiba masa pula untuk anak kecil dicungkilkan bakatnya..
Maka kedengaranlah kata-kata positif + negatif + atas pagar + natural + senyum tak perlu cakap apa-apa.
Ada yang bersetuju dengan program tersebut. Ada yang memandang serong.
Semuanya atas iman masing-masing.

Err..soalan aku kita ada hak ke nak tentukan yang seseorang itu ahli syurga atau neraka ye? Just curious..
For me,kutuklah perbuatan seseorang itu,bukan kutuk seseorang itu,. Got it?

See?? I just wanna share this and you decide! okay?

hari ini bermula pencarian bakat kecil ahli neraka.. sekian.....
Like ·  · 
  • 8 people like this.
  • Syahmira Mutalib jgn ckp mcm tu....
    39 minutes ago · Like · 3
  • Bobo Kaswari Samhok bkpo neraka???
    39 minutes ago · Like · 2
  • Arm Abdullah kenapa....? yg masuk tuh jd ahli syurga ke...? kecik2 dah antar masuk program mcm ni... ke dalam al-Quran leh wat program mcm tuh... kenapa tak leh cakap...? ke nak ckp macam ni.. " tak pe buat program cm tuh.. buat je... kita masuk syurga gak nnt... cuma kita duk dlm neraka 50,000 tahun atau 60,000 tahun je.. pastu masuk syurga... "
    34 minutes ago · Edited · Like · 2
  • Afnan Narukami semoga mereka mendapat hidayah
    35 minutes ago · Like · 1
  • Syahmira Mutalib kalu nak ikutkn, kita ni semua ahli neraka.. kita x taw kita ni banyak mana pahala dah kumpul... jangan ikutkan perasaan.. silap hb dosa kita yang mlambak2...
  • Bobo Kaswari Samhok islam itu lembut dan indah
  • Arm Abdullah yup... tapi jgn lah nak mnambahkan lagi kejahilan yang bersarang... Allah dah larang buat program cm tuh.. jgn la buat... bukankah program mcm tuh mnmbhkan lgi dosa...??? kita xde ilmu.. masing2 jahil.... program mcm tuh mrosakkn anak bngsa... mtlamatnya bukan cungkil bakat..
    32 minutes ago · Like · 2
  • Arm Abdullah yup bob.. tapi kdng2 kita merosakkan nama Islam.. title pganut Islam... tpi buat bnda ALlah larang...
    31 minutes ago · Like · 1
  • Syahmira Mutalib mtlamat adalah keuntungan... so, kita doakan yang terbaik.. zaman skrg, keadaan, tv adalah utk tarik penonton. . mcm na dgn org yg anjurkan program tu 2? siapa salah? budak2 tu x taw ape2.. dia tau suka je..
  • Muhammad Arif Aiman * ciri2 yg menjurus kpd mjadi ahli neraka. 

    -ulmk melarang kite kate si fulan ahli neraka, si fulan b ahli neraka. yg blh kite kate, perbuatan mrk i2 menuju kpd neraka Allah..
    27 minutes ago · Like · 2
  • Arm Abdullah sy xmntion sape2 dlm ni.... yer.. mmg bukan slh anak2... tpi slh mak ayah.. mak yaha g teman anak2 g ujibakat.. anak2 xdpt.. tumpng mengis... dr pgi smpai petang tunggu... semata2 nak teman anak masuk ujibakat... anak berjaya... mlompt....

Arm Abdullah bila jd juara.. mngis hepi.. bersyukur kepada Allah.... ape nim...??



No comments:

Kami Si Blogger

TEKAN SAYA,AWAK KAYA..